PUIESTI

Scoala Gimnaziala

ANUNT PARTICIPARE - 9 martie 2023

DOCUMENTUL AICI

Scoala Gimnaziala Puiesti, cu sediul in Str.nr.1, nr. 36, Sat .Puiestii de Jos, Comuna Puiesti, Judetul Buzau, telefon 0238776145, C.I.F.: 29066518, anunta efectuarea achizitiei directe de servicii Amenajare sala pentru derularea activitatilor outdoor A3.1,A3.2,A3.3,A3.4,A3.5.

Scoala Gimnaziala Puiesti este initiatorul achizitiei de servicii Amenajare sala pentru derularea activitatilor outdoor A3.1,A3.2,A3.3,A3.4,A3.5, in calitate de partener 3, in baza contractului de finantare POCU/987/6.3/6.6/154278, in cadrul proiectului ,,Scoala din curtea scolii" ID 154278, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020.

Mai multe informatii despre acest program se pot obtine de pe site-ul: www.fonduri-ue.ro.

Produsele vor fi furnizate in Romania, la datele / in perioadele stabilite de autoritatea contractanta prin nota/notele de comanda ferma.

In urma derularii achizitiei va fi semnat un contract de prestare servicii, pe o durata limitata.

Valoarea estimata a obiectului contractului este de 16.937,27 lei, tva inclusa ( 14.233,00 lei fara tva-considerand o cota standard unitara de 19%). Cerintele specifice ale prezentei achizitii se regasesc in specificatiile tehnice.

Ofertele pot fi transmise la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau in plic sigilat la adresa Str.nr.1,nr. 36, Sat Puiestii de Jos, Comuna Puiesti, Judet Buzau.

Oferta trebuie sa raspunda la toate cerintele impuse de catre Achizitor, sau

echivalent.

Ofertantul va elabora propunerea tehnica tinand cont de toate cerintele/caracteristicile minime prevazute in specificatiile tehnice.

Propunerea financiara, trebuie sa fie in LEI, cu prezentarea TVA separat. Pretul ofertat va fi mentinut pe toata durata contractului, respectiv pana la receptia finala a serviciilor. Pretul ofertat nu va putea fi ajustat.

Propunerea financiara (fara TVA) va fi evaluata luandu-se in considerare pretul eel

mai scazut conform specificatiilor tehnice.

Platile vor fi efectuate 1n lei, prin virament, dintr-un cont deschis pe numele autoritatii contractante la unitatea teritoriala a Trezoreriei / cont bancar, in contul Furnizorului/Prestatorului, in baza unui proces verbal de receptie si a unei facturi fiscale,factura de avans, in termen de maxim 90 de zile de la data emiterii facturii, cu conditia existentei fondurilor disponibile in contul alocat proiectului.

Factura fiscala, factura de avans, poate fi utilizata de autoritatea contractanta pentru a deconta cheltuiala printr-o cerere de plata adresata 01 ME responsabil, conform prevederilor OUG 40/2015, respectiv HG 93/2015, cu modificarile si completarile ulterioare.

Criteriul de atribuire: pretul eel mai scazut.

Va rugam sa ne transmiteti oferta dumneavoastra la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau in plic sigilat la adresa Str.nr.1,nr. 36, Sat Puiestii de Jos, Comuna Puiesti, Judet Buzau pana la data de 19.03.2023 , ora 16,00.

Eventualele clarificari/ informatii suplimentare se var transmite pe e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.@yahoo.com, pana la data de 13.03.2023,pana la ora 16,00 Raspunsuri la eventualele clarificari/informatii suplimentare var fi oferite de catre autoritatea contractanta pana la data de 14.03.2023 ,pana la ora 16,00.