Școala Gimnaziala Puiesti, cu sediul in Str.nr.1, nr. 36, Sat .Puiestii de Jos, Comuna Puiesti, Județul Buzău, telefon 0238776145, C.I.F.: 29066518, anunță efectuarea achiziției de echipamente si software digitalizare.
Școala Gimnaziala Comuna Puiesti este inițiatorul achiziției de echipamente si software digitalizare pentru dotarea a doua Săli de clasa in vederea derulării activitatilor din cadrul proiectului, in baza contractului de finanțare nr.12723/23.09.2022 prin Planului National de Redresare si Rezilienta.
Mai multe informații despre acest program se pot obține de pe site-ul: www. fonduri-ue .ro.
Produsele vor fi furnizate la sediul Scolii Gimnaziale Comuna Puiesti,jud Buzău , la datele / in perioadele stabilite de autoritatea contractanta prin nota de comanda ferma.
In urma derulării achiziției va fi semnat un contract de prestare servicii, pe o durata limitata.
Valoarea estimata a obiectului contractului este de 178.500,00 lei, tva inclusa ( 150.000,00 lei fara tva-considerand o cota standard unitara de 19%).
Cerințele specifice ale prezentei achiziții se regăsesc in specificațiile tehnice.
Ofertele pot fi transmise la adresa de e-mail scoalapuiesti @ yahoo.com sau in plic sigilat la adresa Str.nr.1,nr. 36, Sat Puiestii de Jos, Comuna Puiesti, Județ Buzău. Oferta trebuie să răspundă la toate cerințele impuse de către Achizitor, sau echivalent.
Ofertantul va elabora propunerea tehnică ținând cont de toate cerințele/caracteristicile minime prevăzute in specificațiile tehnice.
Propunerea financiară, trebuie să fie în LEI, cu prezentarea TVA separat. Prețul ofertat va fi menținut pe toata durata contractului, respectiv pana la recepția finala a serviciilor. Prețul ofertat nu va putea fi ajustat.
Propunerea financiară (fără TVA) va fi evaluată luându-se în considerare prețul cel mai scăzut conform specificațiilor tehnice.
Plățile vor fi efectuate în lei, prin virament, dintr-un cont deschis pe numele autoritatii contractante la unitatea teritoriala a Trezoreriei / cont bancar, in contul Furnizorului/Prestatorului, in baza unui proces verbal de recepție si a unei facturi fiscale,factura de avans, în termen de maxim 90 de zile de la data emiterii facturii, cu condiția existentei fondurilor disponibile in contul alocat proiectului.
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut.
Vă rugăm să ne transmiteți oferta dumneavoastră la adresa de e-mail scoalapuiesti @ yahoo.com sau in plic sigilat la adresa Str.nr.1,nr. 36, Sat Puiestii de Jos, Comuna Puiesti, Județ Buzău pana la data de 22.01.2024 , ora 16,00.
Eventualele clarificări/ informatii suplimentare se vor transmite pe e-mail la adresa scoalapuiesti @ vahoo.com, pana la data de 18.01.2024,pana la ora 16,00 Răspunsuri la eventualele clarificari/informatii suplimentare vor fi oferite de către autoritatea contractanta pana la data de 19.01.2024 ,pana la ora 16,00.
